На фаховому внутрішньому засіданні Шосткинського Інклюзивно-ресурсного центру фахівцями було розглянуто Денверську модель раннього втручання, що є частиною натуральної терапії для дітей з порушеннями розвитку.
Денверська модель раннього втручання заснована на уявленнях про закономірності розвитку дітей раннього віку та про негативний вплив РАС на ранній розвиток. Метою втручання є покращення здатності дитини з РАС вчитися на основі власного досвіду та взаємодії з дорослими. Особлива увага приділяється розвитку соціально-емоційних, когнітивних і мовленнєвих здібностей.
Цей метод є цінним тому, що охоплює усіх сфери розвитку маленької дитини, а саме: мовлення, соціальні навички, спільну увагу, імітацію, гру, дрібну та загальну моторики, навички самообслуговування.

В рамках проєкту ЮНІСЕФ «ЗУПИНКА: Я» (Надання послуг психологічного супроводу для постраждалих від війни дітей, їх батьків та опікунів у Полтавській та Сумській областях) та у співпраці з ГРОМАДСЬКОЮ ОРГАНІЗАЦІЄЮ «Центр психологічної допомоги «КОНФІДЕНС» фахівці Інклюзивно-ресурсного центру Шосткинської міської ради отримали набір психологічної допомоги для роботи з особами з особливими освітніми потребами.
Вдячні за підтримку розвитку дітей, які потребують особливої турботи!

Фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводяться комплексні психолого-педагогічні оцінки дітей з метою набору до логопедичних груп закладів дошкільної освіти.

Батьки дітей, які мають мовленнєві порушення, можуть завітати до нашого центру для отримання висновків.

Необхідні документи для висновків:

- ксерокопія паспорту одного з батьків;

- ксерокопія свідоцтва про народження дитини;

- психолого-педагогічна характеристика з місця навчання дитини.

Організований прийом батьків та дітей - відбувається по Понеділкам та Середам з 09:00 до 13:00 за попереднім записом.

Завершився активний період підсумкових засідань команд психолого-педагочного супроводу дітей з особливими освітніми потребами закладів дошкільної та загальної середньої освіти Шосткинської громади.
Фахівці Інклюзивно-ресурсного центру активно долучилися до обговорення динаміки розвитку дітей, які потребують індивідуального навчального підходу.

 

29 квітня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центу Шосткинської міської ради було проведено захід «Великдень єднає».

Мета заходу – розширити і поглибити знання фахівців про найдавніше свято, традиції нашого народу щодо святкування Великодня; ознайомити із символікою знаків на писанках; розкрити необхідність любові до нашого народу, його традицій, минулого і сучасного.

Важливо зазначити, що такі традиційні заняття можна трактувати як одним із видів терапії, де кожен може розкрити свій внутрішній світ а також зцілити свою душу. Розписувати писанки потрівбно тільки з світлими та добрими думками, тому це стає чудовим способом очистити свої думки на налаштуватися на гарний лад що неминуче стане кроком для наповнення.

У дружній атмосфері, допомагаючи один одному, фахівці закладу ознайомилися з традиціями нашого народу і навчилися творити писанки. Ніхтот не залишився осторонь цієї справи, і з великою цікавістю занурилися в царину розпису елементів писанки.

 

 

У нашому центрі разом із Музейним психосоціальним хабом "Мсіце сили" започатковані заняття з використанням нового методу психологічної допомоги Хібукі-терапія, спрямованого на покращання емоційного стану дітей та підлітків, які пережили війну.

Завдяки прєкту "ТАТО-ЯНГОЛ" діти отримали подарункові набори із собакою-обіймакою Хібукі. Тепер попереду у дітей - заняття з психологом ІРЦ Наталією Шульгою, яка навчить піклуватися про нового друга, про себе, ставати сильнішими завдяки розумінню свого стану та потреб.