Корекційно-розвиткові заняття
Згідно постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Положення про інклюзивно-ресурсний центр» № 617 від 22.08.1918 р. за результатами комплексної оцінки корекційно-розвиткові послуги надаються дітям з особливими освітніми потребами від 2 до 18 років, які навчаються у закладах дошкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та інших закладів освіти і не отримують відповідної допомоги. Фахівці інклюзивно-ресурсного центру за результатами комплексної оцінки визначають напрями та обсяг психолого-педагогічної допомоги дітям з особливими освітніми потребами (для дитини з інвалідністю - з урахуванням індивідуальної програми реабілітації) та забезпечують її надання шляхом проведення індивідуальних і групових занять.
Корекційно-розвиткові послуги спрямовані на:
- соціалізацію дітей, розвиток їх самостійності та відповідних компетенцій;
- формування компенсаційних способів діяльності, які забезпечують здобуття загальної середньої освіти;
- розвиток навичок саморегуляції та саморозвитку дітей з урахуванням наявних знань, умінь і навичок комунікативної діяльності, становлення особистості.
Фахівці ІРЦ проводять корекційно-розвиткові заняття за такими напрямками:
- вчитель-логопед формує навички правильного мовлення;
- вчитель-дефектолог проводить заняття з метою розвитку та корекції знань, умінь, навичок відповідно до навчальної програми та віковим особливостям;
- практичний психолог працює над розвитком та корекцією емоційно-вольової сфери, пізнавальних процесів.
Тривалість індивідуальних корекційно-розвиткових занять залежить від віку дитини, зокрема: для дітей дошкільного віку - 15-25 хвилин, для школярів - 25-30 хвилин.
У квітні-травні фахівці центру тимчасово припиняють проведення корекційно-розвиткових занять у зв’язку з великою кількістю звернень батьків щодо проведення психолого-педагогічної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами.
Корекційно-розвиткові
заняття
Психологічна готовність родини до прийняття дитини з ООП
'Пляж і гори. Історія про прийняття неповносправності'
ГОТУЄМО ДИТИНУ З АУТИЗМОМ ДО ШКОЛИ
Поради батькам. Як правильно відмовити дитині.
Адаптація першокласника. Памятка для батьків
Психологічна підготовка до школи. Памятка для батьків
Ознаки порушення психологічного розвитку
Як працювати з дітьми з ООП та підтримувати їх під час війни