З 04.06.2022 фахівці інклюзивно-ресурсного центру продовжують проведення консультацій, корекеційно-розвиьткових занять в очно-дистанційному форматі.

Практичний психолог, вчитель-логопед та вчитель-реабілітолог надаватимуть послуги дітям у супроводі батьків/законних представників в робочі дні з 9:00 до 13:00 за адресою: вулШевченка, 13, приміщення дитячого садка №3.

 

 

     7 та 8 квітня 2022 року фахівці інклюзивно-ресурсного провели семінари в он-лайн форматі, а саме:  "Візуалізація (унаочнення) навчального матеріалу для дітей з особливими освітніми потребами" для вчителів та асистентів вчителів, "Зміни, які відбулися в організації інклюзивного навчання" для практичних психологів освітніх закладів Шосткинської міської територіальної громади. Говорили про шляхи покращання навчання дітей з особливими освітніми потребами, особливості освітньої діяльності в дистанційному режимі, як розповідати дітям про війну та заспокоювати їх.

      Висловлюємо велику подяку адміністраціям закладів освіти та педагогічним працівникам, які в цей непростий час організовують навчання вразливих категорій дітей не тільки дистанційно, а й за місцем їх проживаання та навчання. Усім мирного неба!

За новою Постановою КМУ "Про внесення змін до деяких постанов КМУ щодо організації навчання осіб з особливими освітніми потребами" (21.07.2021) фахівці ІРЦ з нового навчального року увійшли до складу 38 команд супроводу дітей з ООП за місцем їх навчання. За таких умов розроблення індивідуальних програм розвитку, надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг відбуваєься якісніше та суттєво ефіективніше.

Крім цього, між освітніми закладами Шосткинської міської громади та ІРЦ були укладені угоди про співпрацю. У межах співпраці фахівці ІРЦ за потребою можуть проводити комплексні оцінки рівня розвитку дітей за місцем їх навчання, організовувати спостереження та додатковий збір інформації про особливості навчання, консультації з педагогічними працівниками. Освітні заклади використовують ресурси ІРЦ для більш якісного підходу до розроблення ІПР, організації інклюзивного освітнього середовища, проведення семінарів, тренінгів, а також обміну досвідом та підвищення квалівфікації педагогів.

 

Шановні відвідувачі інклюзивно-ресурсного центру, повідомляємо вам, що центр змінив адресу свого розташування. Тепер ми знаходимося у будівлі Шосткинського дошкільного закладу № 3 "Ведмежатко" по вулиці Шевченка, 13.

Запрошуємо батьків з дітьми, педагогічних працівників на консультації з фахівцями центру (практичний психолог, учитель-логопед, учитель-дефектолог, учитель-реабілітолог). Поки що ми працюємо за змішаною очно-дистанційною формою роботи, прийомні години в приміщенні центру - з 9.00 до 12.00.

       Враховуючи нагальну ситуацію в Шосткинській міській територіальній громаді, роз'яснення Міністерства освіти і науки України, в умовах дії воєнного стану 21.03.2022 року запроваджено змішану форму роботи установи з використанням технологій дистанційного навчання. Фахівці (консультанти) інклюзивно-ресурсного центру надають консультативну допомогу батькам дітей з особливими освітніми потребами стосовно їх навчання, покращання психологічного стану, а також педагогам - з організації дистанційних занять зі здобувачами освіти, в тому числі учнів інклюзивних класів. Наші педагоги використовують різні засоби комунікації: сайт установи, створення груп батьків, педагогів у соціальних мережах, електроннні платформ, спілкування в телефонному режимі, листування електронною поштою.

      Для проведення  очних зустрічей за запитом потрібна попередня домовленість та розуміння батьків, що адміністрація та фахівці не можуть гарантувати безпеку відвідувачам, тому батьки з дітьми можуть перебувати у приміщенні центру під особисту відповідальність. Ми завжди на зв'язку!

З 1 січня 2022 року набули чинності зміни до постанов КМУ, що регулюють організацію інклюзивного навчання та роботу інклюзивно-ресурсних центрів. Відтепер створення інклюзивних класів та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки, які характеризують потреби дітей з особливими освітніми потребами. З метою визначення рівнів пітримки дітей з ООП, які навчаються в інклюзивних групах та класах освітніх закладів Шосткинської міської територіальної громади, у січні були проведені наради груп психолого-педагогічного супроводу в присутності фахівців інклюзивно-ресурсного центру з метою визначення рівнів підтримки. Проведено 15 засідань в закладах дошкільної освіти та 23 в закладах загальної середньої освіти, за результатами яких складені нові індивідуальні програми розвитку.