Фахівці-консультанти Шосткинського інклюзивно-ресурсного центру надають корекційно-ровиткові послуги дітям з особливими освітніми потребами, які мають затримку розвитку мовлення, проводять вправи фонетичного й артикуляційного характеру, спрямовані на формування умінь:
- розуміти відмінності між різними типами звуків (голосні, приголосні тверді, приголосні м’які);
- знати й розуміти основні правила утворення твердих і м’яких звуків;
- знати правила позначення звуків за допомогою йотованих букв (я, ю, є, ї);
- уміти поділити слово на склади;
- уміти правильно поставити наголос.
Що дає дитині вміння складати звукову модель слова?
Ці уміння є основою для успішного засвоєння звуків мови, диференціювання (розрізнення) їх, поділ слова на склади. Це допоможе успішному оволодінню навичкою читання.
Коли починати?
Навчання дітей грамоті починається в дитячому садочку з ознайомлення зі звуками та вмінням чути та розрізняти їх.
Як вивчити звукову схему слова?
Зробити звукову схему слова можна багатьма варіантами. Наші фахівці підбирають ефективний та цікавий дидактичний матеріал, підкріплюючи його дієвими методиками, що сприяє засвоєню умінь звуко-буквеного аналізу слова.