Практичний психолог  інклюзивно-ресурсного центру Юлія Лисоконь не зупиняється на досягнутому, продовжує підвищувати свій професійний рівень та фахову майстерність роботи з дітьми з особливими освітніми потребами на курсах  Сумського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти. 

                                                                             

         Довгоочікуваний сертифікат на право користування всествітніми методиками психологічного вивчення рівня розвитку дітей з особливими освітніми потребами отриманий! Вітаємо практичного психолога інклюзивно-ресурсного центру Лисоконь Юлію Володимирівну з новим особистим досягненням!

                                                                             

 06.11.2019 року в залі управління освіти Шосткинської міської ради відбувся довгоочікуваний семінар-практикум "Технологія навчання безмовленнєвих дітей засобам альтернативної комунікації за допомогою карток PECS". Семінар зібрав зацікавлену аудиторію корекційних педагогів, вчителів-логопедів, практичних психологів, вихователів, батьків дітей, для яких система обміну картками є єдиним засобом для спілкування. Основна частина семінару - воркшоп Краузе Вікторії Володимирівни, вчителя-дефектолога Сумського НВК № 34, був змістовний, насичений прикладами з особистої практики. До учасників семінару долучились фахівці ІРЦ Ніжина, Глухова, Путивля. Дякуємо всіх за професійне зростання!

     

30 листопада директори закладів освіти міста ознайомились з інформацією про напрямки роботи інклюзивно-ресурсного центру Шосткинської міської ради, проведений ремонт, забезпечення кабінетоів фахівців мультимедійним обладнанням, дидактичними матеріалами та іграми для проведення корекційно-розвиткових занять та психолого-педагогічної оцінки. Говорили про навчання дітей з особливими освітніми потребами, збільшення кількості інклюзивних груп (5) та класів (7).

.

Правові аспекти створення та функціонування ІРЦ. Що потрібно для реалізації відкриття ІРЦ. Вимоги до приміщення. Штатний розклад та обов'язкові посади. Сутність надання психолого-педагогічної допомоги в ІРЦ.