Підвищуємо компетентність вихователів інклюзивних груп, вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів під час проведення 1 та 6 квітня онлайн-семінарів "Дитина з аутизмом в інклюзивному просторі". Дітки з розладами аутистичного спектру потребують спеціальних прийомів та методів навчання: максимальної візуалізації, використання системи заохочення та різнопланових підказок, врахування рівня сенсорного розвитку тощо.  Вчимося самі, вчимо вас!

 

У зв"язку з утворенням Шосткинської міської територіальної громади до сфери діяльності фахівців інклюзивно-ресурсного центру Шосткинської районної ради додались 12 інклюзивних класів освітніх закладів, які розташовані в сільській місцевості. З метою ознайомлення з умовами навчання дітей з особливими освітніми потребами та проведення консультацій на місцях директорка ІРЦ Мозгова Тетяна відвідала заклади освіти в селах Богданівка, Собич, Ковтуни, Вороніж, Клишки, Чапліївка. Були організовані зустрічі з адміністрацією освітніх закладів, вчителями та асистентами вчителів інклюзивних класів, намічені подальші напрямки роботи. 

                                                

     Шановні батьки, відповідно до наказу управління освіти від 30.12.2020 за № 217-ОД на період запровадження локдауну з 11 до 25 січня 2021 року робота фахівців центру організована за гнучким графіком роботи та в дистанційному форматі (використання онлайн-технологій дистанційного навчання, проведення консультацій з використанням соціальних мереж, у телефонному режимі). Комплексні оцінки  та корекційно-розвиткові заняття не проводяться. За бажанням батьки (опікуни) можуть надавати документи дитини на розгляд за допомогою онлайн-системи інклюзивно-ресурсного центру (АС ІРЦ) за посиланням https://ircenter.gov.ua/.

     Контактний телефон 066-2682637, Тетяна Іванівна

До уваги батьків!

У дошкільних освітніх закладах м.Шостка функціонує 11 логопедичних груп, де виховуються та навчаються діти з порушеннями мовлення різного ступеня складності. З 9 по 12 березня за наказом управління освіти вчителями-логопедами дитячих садків проводиться обстеження мовлення дітей середніх груп, за результатами якого організується набір в логопедичні групи.  

Запрошуємо батьків з дітьми 5,6-річного віку, які не перебувають у дошкільних закладах освіти та мають вади мовлення середнього та тяжкого ступенів,  прийти до інклюзивно-ресурсного центру з метою  пройти психолого-педагогічну оцінку розвитку дитини та отримати висновок, який  дає право на перебування в логопедичній групі з 1 вересня 2021 року. У нас ви можете також отримати консультацію щодо корекції звуковимови.

Наша адреса: вул Герцена, буд.3 (приміщення школи № 10, поряд зі станцією юних натуралістів). 

 

 

     Шановні батьки, відповідно до наказу управління освіти від 30.12.2020 за № 217-ОД на період запровадження локдауну з 11 до 25 січня 2021 року робота фахівців центру організована за гнучким графіком роботи та в дистанційному форматі (використання онлайн-технологій дистанційного навчання, проведення консультацій з використанням соціальних мереж, у телефонному режимі). Комплексні оцінки  та корекційно-розвиткові заняття не проводяться. За бажанням батьки (опікуни) можуть надавати документи дитини на розгляд за допомогою онлайн-системи інклюзивно-ресурсного центру (АС ІРЦ) за посиланням https://ircenter.gov.ua/.

     Контактний телефон 066-2682637, Тетяна Іванівна

      Фахівцями інклюзивно-ресурсного центру 9 жовтня був проведений семінар для вчителів-логопедів "Складання індивідуальних корекційних схем логопедичної роботи з дітьми, що мають порушення інервації артикуляційного апарату" за авторською методикою Наталії Пиляєвої, керівника логопедичного центру "Логозон".  Слухачі  ознайомились з переліком артикуляційних проб на стерту форму дизартрії, диференціальною діагностикою дислалії та мінімальних проявів дизартрії, роботою масажиста-реабілітолога з дітьми, які мають порушення інервації артикуляційного апарату. Вчителям-логопедам стане в нагоді наданий матеріал у зв"язку  з тенденцією до збільшення кількості дітей із значною затримкою як мовлення в цілому, так і формування звуковимови.