Фахівцями інклюзивно-ресурсного центру 9 жовтня був проведений семінар для вчителів-логопедів "Складання індивідуальних корекційних схем логопедичної роботи з дітьми, що мають порушення інервації артикуляційного апарату" за авторською методикою Наталії Пиляєвої, керівника логопедичного центру "Логозон".  Слухачі  ознайомились з переліком артикуляційних проб на стерту форму дизартрії, диференціальною діагностикою дислалії та мінімальних проявів дизартрії, роботою масажиста-реабілітолога з дітьми, які мають порушення інервації артикуляційного апарату. Вчителям-логопедам стане в нагоді наданий матеріал у зв"язку  з тенденцією до збільшення кількості дітей із значною затримкою як мовлення в цілому, так і формування звуковимови.

       

        

 

Рекомендації щодо організації протиепідемічних заходів

у приміщенні інклюзивно-ресурсного центру на період карантину у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (СОVID-19)

 

 1. Вхід відвідувачів до приміщення центру дозволяється в масці, щоб були покриті ніс та рот, за попередньою домовленістю за умови відсутності ознак респіраторних хвороб. Телефон для запису 097-1501070.

 2. Температурний скринінг дітей та осіб, що їх супроводжують, проводять педагогічні працівники на вході у приміщення з занесенням показників у відповідний журнал.

Діти та/або особи, що їх супроводжують, в яких виявлено температуру тіла понад 37,2 °С або ознаки респіраторних захворювань, до комплексного вивчення та корекційно-розвиткових занять не допускаються.

 4. Під час проведення комплексної оцінки в кабінетах фахівців, діти та особи, що їх супроводжують, повинні одягати змінне взуття або бахіли.

 5. Під час проведення корекційно-розвиткових занять:

- діти повинні перебувати у змінному взутті або бахілах;

- батьки дітей, або особи, що їх супроводжують, до кабінету фахівця не допускаються. Очікування відбувається за межами приміщення інклюзивно-ресурсного центру.

               Шановні батьки, ми вдячні вам за розуміння. Заходи спрямовані на збереження життя та здоров'я учасників педагогічного процесу.

 

 

       16 червня відновлено роботу інклюзивно-ресурсного центру Шосткинської міської ради Сумської області. Відкриттю центра передувала велика підготовча робота зі створення безпечних умов для відвідувачів: придбані дезинфікуючі матеріали, маски та рукавички, організовано систематичне прибирання, провітрювання тощо. Фахівці центру планують проводити комплексну психолого-педагогічну оцінку можливостей дітей, забезпечивши першочергове вивчення дітей, які розпочинають шкільне навчання в цьому навчальному році та зараховуються до закладу освіти вперше. Прийом відвідувачів проводиться за попереднім записом у визначений час з обов'язковим дотриманням соціальної дистанції, у масках. Проведення корекційно-розвиткових занять плануємо продовжити у вересні.

       Батьки мають змогу розмістити заяву для проведення комплексного психолого-педагогічного оцінювання через автоматизовану систему роботи інклюзивно-ресурсного центру (ircenter.gov.ua).

                                                        

                                                                                             ПОДАННЯ електронної заяви для проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки:
     1. Щоб розпочати роботу із системою, необхідно зареєструватись. Для цього потрібно перейти на сайт порталу https://ircenter.gov.ua/  та натиснути кнопку “Зареєструватись” у верхньому правому куті.
     2. Вибрати у вікні, яке відкриється: "зареєструватись за допомогою e-mail  чи BankID". Ось, наприклад, як реєструватись за допомогою електронної пошти.
     3. Заповнити всі необхідні поля: e-mail, прізвище, ім’я, по-батькові (за наявності), тип (батько, мати, представник), паспортні дані, населений пункт тощо. Обов’язкові поля для заповнення виділені жирним шрифтом. Також треба додати скан-копію паспорта, поставити галочку, що ви не робот, ознайомитись і погодитись з правилами реєстрації та дати згоду на обробку персональних даних. Після цього натиснути на кнопку “Зареєструватись” унизу.
На вказану вами електрону пошту прийдуть логін та пароль для входу на сайт.
     4. Клацнути у верхньому правому куті сайту кнопку “Увійти” та ввести логін і пароль, які отримали на електронну адресу. Тепер Ви у системі.
     5. Зайти в “Кабінет батьків” – “Заяви” та натиснути кнопку “Додати”. Обрати ІРЦ, вказавши регіон, натиснути “Далі”.
 

      На наступному кроці “Подання заявки” треба заповнити поля: населений пункт, заклад освіти, в якому навчається дитина, проведення комплексної оцінки.
Заповніть дані про дитину: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, свідоцтво про народження (серія, номер, дата видачі), за наявності – паспортні дані (серія, номер, дата видачі, ким виданий). Зайти в розділ «Представник (дані основного представника) і внизу зазначити Ваш контактний номер телефону для зворотнього зв’язку з Вами. Після цього – натиснути “Зберегти”.

      Згодом перелік поданих заяв можна переглядати на сторінці “Заявки”. На сторінці “Календар” з’явиться інформація щодо дати та часу зустрічі в ІРЦ.


Для проведення оцінки батьки мають надати такі документи:
• документ, що посвідчує особу батьків (одного з батьків) або законних представників;
• свідоцтво про народження дитини;
• індивідуальну програму реабілітації дитини з інвалідністю у разі інвалідності;
• форми первинної облікової документації №112/0 “Історія розвитку дитини”, затвердженої МОЗ;
• за потребою – довідку від психіатра.

16 червня 2020 року в умовах дотримання карантинних заходів була відновлена робота Інклюзивно-ресурсного центру з метою проведення комплексної психолого-педагогічної оцінки дітей для першочергового забезпечення організації навчання дітей з особливими освітніми потребами, які мають розпочинати здобуття освіти в 2020-2021 навчальному році. У результаті інтенсивної роботи фахівцями центру були розроблені подальші освітні маршрути для 176  дітей з особливими освітніми потребами, які будуть навчатися в інклюзивних групах та класах, в групах компенсуючого типу закладів дошкільної освіти та спеціальних закладах загальної середньої освіти міста Шостки, Шосткинського та Ямпільського районів. Рекомендації фахівців інклюзивно-ресурсного центру будуть сприяти забезпеченню рівного доступу дітей до якісної освіти.

Шановні батьки, фахівці ІРЦ роблять все, щоб підтримати вас і ваших дітей під час карантину: телефонують, щоб дізнатись про успіхи та вивчити запити, надають консультації та розміщують цікаві завдання в мобільних додатках, соціальних мережах, на сайті нашого центру в розділі "Домашні завдання". Ми розуміємо, як вам зараз важко, тому хай допоможуть вам поради психолога 

5 СПОСОБІВ ПОКРАЩЕННЯ НАСТРОЮ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ:

1.     Сон. Це найкращий спосіб відновити сили. Тому, дозвольне собі по можливості добре виспатися.

2.     Обійми. Під час обіймів виробляється гормон щастя, підвищується імунна система, покращується особистий емоційний стан та емоційний стан всієї сім'ї. Обійматись рекомендовано не менше 8 разів на день (теорія обіймів В. Сатір). Спробуйте!

3.     Квиток у дитинство. Є одним з найпростіших спосіб позбутися негативних думок та поганого настрою. Достатньо відкрити фотоальбом з Вашими дитячими фото і переглянути всією сім'єю спогади подій того часу, впевнена, дітям це буде також цікаво. А після перегляду фотоальбому можна згадати улюблену гру дитинства і скориставшись нагодою разом пограти.

4.     Лист негативу. Напишіть на аркуші звернення до людини, яка вас образила або зіпсувала ваш настрій, потім позбудьтесь листа (спаліть, порвіть ...). Давши вихід своїм негативним емоціям ви полегшите своє самопочуття.

5.      Аромотерапія. Ефірні олії додають у воду для ванн, використовують в аромолампах, наносятть на певні ділянки шкіри. Правильно підібрані масла зміцнюють фізичне здоров'я та психологічний стан. Але використовувати лише при відсутності протипоказань!