У цьому році вже можемо побачити результати інклюзії. Ті першокласники, з якими починали інклюзивне навчання в 2019 році, переходять з початкового до наступного, середнього, рівня освіти. Фахівці інклюзивно-ресурсного центру з метою спостереження та додатковим сбором інформації про здобувачів освіти відвідали навчальні заклади, де зустрілися з педагогами, які навчають учнів з особливими освітніми потребами в 4 класах. Були раді почути про успіхи дітей у навчанні та соціальній адаптації. Тісна взаємодія ІРЦ та закладів освіти забезпечує дієве інклюзивне середовище, розробку ефективної освітньої траєкторії навчання в старшій школі.

Дякуємо за увагу до "особливих" дітей педагогічним колективам Вороніжської ЗОШ, Миронівського НВК, Клишківського НВК, Ковтунівської ЗОШ, Шосткинської ЗОШ 5.

Місяць березень 2023 року став урожайним на проходження курсів підвищення кваліфікації. На базі Сумського обласного інституту підвищення педагогічної освіти отримали сертифікати про успішне закінчення курсів усі педагогічн працівники центру: від директора - до фахівців (консультантів) інклюзивно-ресурсного центру. Підвищуємо рівень майстерності без відриву від виробництва!

08.02.2023 року фахівці центру в онлайн форматі провели навчання для вихователів та асистентів вихователів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти Шосткинської громади. Ділилися з колегами таємницями сенсорної інтеграції, розкрили подвійне значення цього поняття. Сенсорна інтеграція - це фундамент розвитку дитини, без якого неможливе навчання взагалі. Розглянули особливості поведінки дітей, які мають ознаки  дезінтеграції тактильної, пропріоцептивної та вестибулярної систем, їх діагностику. рекомендували ігри та матеріали для роботи. Це перше заняття з  цієї теми, продовженняч буде. Попереду слухова та зорова системи, відчуття смаку та нюху.

 

                                                                      

18 квітня нас вітала  церкви "Жива надія"з Великоднем. Діти з батьками, які отримують корекційні розвиткові послуги у нашому центрі, отримали подарунки. Дитячі обличчя світились радістю, а це найкраща емоція, що дає сили батькам і педагогам. А діти у нас пречудові: є творці й водії, музиканти й співаки, космонавти й будівельники...

Хай Щастить усім!

          

24 лютого обговорювали питання психологічного супроводу інклюзивної освіти у воєнний час. Від воєнних дій потерпають усі учні, заважає навчатися відсутність світла та технічних засобів, у школах відмічаються значні освітні втрати (прогалини у знаннях та навичках). До цих проблем у дітей з особливими освітніми потребами додаються їх особливості розвитку: слабкийй розвиток мислення, низький рівень навчальних навичок, негативне ставлення до навчання, слабке здоров,я, втомлюваність, слабка воля тощо.

Одним із головних напрямків роботи практичних прсихологів під час воєнного стану є повсякденна психологічна допомога та підтримка дітей, батьків та педагогів, проведення корекційно-розвиткових занять, у тому числі в дистанційному форматі..

У цьому році з огляду на тривожні обставини ще більше значення для дітей набуває  створення атмосфери новорічних свят. Дякуємо за привітання дітей, які отримують корекційно-розвиткові послуги в нашому інклюзивно-ресурсному центрі, пастирям Віталію Рубанику (церква "Жива Надія" м.Шостка) та Григорію Резнікову (церква "Емануіл", м.Новгород-Сіверський). У день Різдвяних свят дітки отримали чудові солодкі подарунки.