Вдячні за підтримку розвитку дітей, які потребують особливої турботи!
Вдячні за підтримку розвитку дітей, які потребують особливої турботи!
Фахівцями інклюзивно-ресурсного центру проводяться комплексні психолого-педагогічні оцінки дітей з метою набору до логопедичних груп закладів дошкільної освіти.
Батьки дітей, які мають мовленнєві порушення, можуть завітати до нашого центру для отримання висновків.
Необхідні документи для висновків:
- ксерокопія паспорту одного з батьків;
- ксерокопія свідоцтва про народження дитини;
- психолого-педагогічна характеристика з місця навчання дитини.
Організований прийом батьків та дітей - відбувається по Понеділкам та Середам з 09:00 до 13:00 за попереднім записом.
Методичний супровід навчання здобувачів освіти з особливими освітніми потребами - одне з головних завдань інклюзивно-ресурсного центру. У цьому році ми започаткували проведення виїзних консультацій за місцем навчання дітей для педагогічних працівників з питань організації ефективного психолого-педагогічного супроводу, оформлення документації, демонстрації спеціальних методів та прийомів навчання. У сільській місцевості проводимо для батьків дітей, які мають мовленнєві порушення, логопедичні консультації, надаємо інформацію стосовно подальшого освітнього маршруту внутрішньо переміщеним особам. Як показала практика, така форма роботи є високоефективною.
29 квітня 2024 року на базі Інклюзивно-ресурсного центу Шосткинської міської ради було проведено захід «Великдень єднає».
Мета заходу – розширити і поглибити знання фахівців про найдавніше свято, традиції нашого народу щодо святкування Великодня; ознайомити із символікою знаків на писанках; розкрити необхідність любові до нашого народу, його традицій, минулого і сучасного.
Важливо зазначити, що такі традиційні заняття можна трактувати як одним із видів терапії, де кожен може розкрити свій внутрішній світ а також зцілити свою душу. Розписувати писанки потрівбно тільки з світлими та добрими думками, тому це стає чудовим способом очистити свої думки на налаштуватися на гарний лад що неминуче стане кроком для наповнення.
У дружній атмосфері, допомагаючи один одному, фахівці закладу ознайомилися з традиціями нашого народу і навчилися творити писанки. Ніхтот не залишився осторонь цієї справи, і з великою цікавістю занурилися в царину розпису елементів писанки.
У нашому центрі разом із Музейним психосоціальним хабом "Мсіце сили" започатковані заняття з використанням нового методу психологічної допомоги Хібукі-терапія, спрямованого на покращання емоційного стану дітей та підлітків, які пережили війну.
Завдяки прєкту "ТАТО-ЯНГОЛ" діти отримали подарункові набори із собакою-обіймакою Хібукі. Тепер попереду у дітей - заняття з психологом ІРЦ Наталією Шульгою, яка навчить піклуватися про нового друга, про себе, ставати сильнішими завдяки розумінню свого стану та потреб.
Хібукі-терапія - це державна програма Ізраїлю з пітримки дітей, які пережили травматичні події, у тому числі пов'язані з війною. Наталія Шульга, фахівець (консультант) ІРЦ пройшла курси з Хібукі-терапії для того, щоб успішно застосовувати цей метод як психологічний та дієвий педагогічний інструмент у роботі з дітьми з особливими освітніми потребами, у тому числі з дітьми, що мають статус "внутрішньо переміщені особи". Наш центр отримав терапевтичну іграшку Хібукі та методичні матеріали.