У цьому році в Шосткинській громаді функціонують 7 інклюзивних груп у 6 заклададах дошкільної освіти та 26 інклюзиивних класів у 10 школах.
Передумовою у забезпеченні ефективності навчання дітей з особливими освітніми потребами є індивідуалізація освітнього процесу. З ціэю метою на початку навчального процесу проводяться засідання команд психолого-педагогічного супроводу, на яких створюються та затверджуються індивідуальні програми розвитку.
Учасниками команд психолого-педагогічного супроводу у співпраці з фахівцями Шосткинського інклюзивно-ресурсного центру проведені зустрічі, під час яких відбулися обговорення та аналіз результатів навчання дітей, ухвалені рішення щодо індивідуальної програми розвитку.
Бажаємо успіхів дітям та дорослим у новому навчальному році!