27 лютого фахівці інклюзивно-ресурсного центру провели круглий стіл "Форми і методи роботи з учнями, які мають порушення поведінки" для вчителів та асистентів вчителів інклюзивних класів закладів загальної середньої освіти. Практичний психолог ознайомила присутніх з причинами порушень поведінки, стратегією роботи, педагоги на практиці познайомилися з кінезіологічними вправами, які допоможуть зробити навчання простішим. Асистенти вчителів змогли обмінятись досвідом роботи, розповіли про методи та прийоми підвищення навчальної мотивації, запобігання втомлюваності учнів, релаксації. 

                                                                               

         19 лютого 2020 року в інклюзивно-ресурсному центрі пройшов семінар з елементами тренінгу "Формування елементарних математичних уявлень за допомогою мультисенсорної методики "Нумікон" для вихователів інклюзивних груп закладів дошкільної освіти. Практичний психолог центру нагадала  про особливості розвитку пізнавальних процесів у дітей з інтелектуальними порушеннями, методи, спеціальні прийоми та підходи в роботі з особливими вихованцями. Вчитель-дефектолог познайомила присутніх з початковими кроками роботи з використання деталей набору "Нумікон", запропонувала різноманітні ігри та завдання для слухачів. Ефективність використання інноваційної методики "Нумікон" доведено в ході проведення семінару.

          

На виконання наказу управління освіти Шосткинської міської ради від 17.03.2020 № 81 в інклюзивно-ресурсному центрі з 17 березня запроваджено карантин. Це означає, що педагогічні працівники центру припиняють роботу з відвідувачами в режимі особистого контакту. Наші фахівці будуть спілкуватися з батьками та учасниками освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами за телефоном або в режимі он-лайн. На нашій пошті ви можете залишити своє повідомлення, запитання, номер особистого телефону, вам перетелефонують. 

Слідкуйте за нашим сайтом, ми будемо розміщувати рекомендації фахівців щодо занять з дитиною вдома під час карантину, надавати домашні завдання. Зараз головне - зберегти здоровя, все інше ми надолужимо разом!

Адреса електронної пошти:  Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

Телефон: директор Мозгова Тетяна Іванівна 097-1501070, 066-2682637

 

25.02.2020 року був проведений майстер-клас "Альтернативні засоби комунікації (картки PEKS) для вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти. Мозгова Т.І., директор центру, ознайомила присутніх з видами засобів альтернативної коунікації. Проскуріна О.М., вчитель-логопед центру, продемонструвала послідовність використання карток PEKS у формуванні комунікативних навичок. Цей метод позитивно впливає на результати навчання комунікації  безмовленнєвих дітей.

                                                                                                     

 

                                                                                                      

     "Ефективність використання коштів освітньої субвенції на підтримку осіб з особливими освітніми потребами" - тема обговорення на нараді з директорами дошкільних та загальних середніх  закладів освіти. 

     На сьогоднішній день у 6 закладах загальної середньої освіти відкрито 8 класів, у яких навчається 9 учнів з особливими освітніми потребами, у 5 закладах дошкільної освіти функціонує 5 інклюзивних груп для 5 дітей з особливими освітніми потребами. На надання державної підтримки таких дітей передбачена освітня субвенція, яка розподіляється на оплату фахівцям для проведення корекційно-розвиткових занять, та до 35 % - на придбання навчальних засобів. З метою запобігання дефіциту коштів освітньої субвенції потрібно звернути увагу на ефективність її використання: командам психолого-педагогічного супроводу відстежувати необхідну кількість корекційно-розвиткових занять, які проводяться з урахуванням особливостей психофізичного розвитку дитини; направляти кошти на придбання тільки необхідних спеціальних засобів корекції.