З 1 січня 2022 року набули чинності зміни до постанов КМУ, що регулюють організацію інклюзивного навчання та роботу інклюзивно-ресурсних центрів. Відтепер створення інклюзивних класів та розподіл освітньої субвенції здійснюватиметься за рівнями надання підтримки, які характеризують потреби дітей з особливими освітніми потребами. З метою визначення рівнів пітримки дітей з ООП, які навчаються в інклюзивних групах та класах освітніх закладів Шосткинської міської територіальної громади, у січні були проведені наради груп психолого-педагогічного супроводу в присутності фахівців інклюзивно-ресурсного центру з метою визначення рівнів підтримки. Проведено 15 засідань в закладах дошкільної освіти та 23 в закладах загальної середньої освіти, за результатами яких складені нові індивідуальні програми розвитку.